یادداشت های یک توسعه دهنده از جهان برنامه نویسی

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

تایم لاین تولد مشاهیر

13 شهریور ، روز بزرگداشت ابوریحال بیرونی بود . گشتی تو نت زدم ( تبدیل به یه عادت شده برام ) که ایشون کی بوده ، کی زندگی میکرده و چه کرده که براش روز بزرگداشت میگیرن . ویکی پدیا مبارک هم کلی به دانش ما افزود و اطلاعات خوبی از این همه چیز دان ( اصطلاح جدید ) بزرگ بدست اوردم .

این بین تاریخ تولد ایشون که زادهٔ 13 شهریور ۳۵۲ خورشیدی هستن ، یه سوال جدید تو ذهنم ایجاد کرد . اینکه مشاهیر دیگه سرزمینمون کی بدنیا اومدن و تقدم و تاخر زندگی کردنشون چجوریه . این بود که به فکر یه تایم لاین از سال تولد مشاهیر افتادم . اینم شد نتیجه :

تایم لاین تولد مشاهیر هزار سال اول هجری شمسی
تایم لاین تولد مشاهیر هزار سال اول هجری شمسی

برای خودم که نتیجه کار جالبه ، برای شما نمی دونم . البته میشه اطلاعات دیگه ای مثل محل سکونت و مدت عمر و چیزای دیگه رو هم اضافه کرد که شاید در اینده نزدیک اونا رو هم انجام بدم .

بماند برای آینده

۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مرتضی درزی

خودخوان منتشر شد

خودخوان
خودخوان

نرم افزار خودخوان ، همراه شما در کتاب خوانی ، منتشر شد

اگر میخواهید شب امتحانی نباشید و در طول ترم مثل یک معلم بر روی درس خواندنتان کنترل داشته باشید ، خودخوان را به شما پیشنهاد می کنیم . 

عملکرد درس خوانی
عملکرد درس خوانی

کافی است در خودخوان ترم تحصیلی و کتاب های آن ترم را معرفی کرده و هر روز برنامه مطالعه خود را دریافت کنید . اگر نمی دانید چقدر از درس ها عقب هستید و میخواهید بدانید باید کدام کتاب را بخوانید خودخوان در اختیار شماست . 

کتاب های ترم
کتاب های ترم

خودخوان به نحوه درس خواندن شما توجه کرده و با هوشمندی مخصوص به خود ، طوری به شما پیشنهاد میدهد که بتونید تا پایان ترم تمام کتاب ها رو تمام کنید. 

تعریف ترم تحصیلی یا آزاد
تعریف ترم تحصیلی یا آزاد

 

نکته : 

حواستون باشه بازه ترم را طوری انتخاب کنید که فرصت دوره و تست زنی هم داشته باشید 

پی نوشت :

ورژن 1 این نرم افزار رایگان منتشر کردم با حدود 850 نصب فعال ، ولی بدلایلی بازار برای انتشارش اشکال گرفت و مجبور شدم حذفش کنم . در ورژن جدید امکانات بیشتری قرار دادم و پولی هم شده .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مرتضی درزی