تو این دنیای سریعی که برای خودمون ساختیم ، استفاده از هر فرصتی غنیمته . گوش دادن هم یکی از این فرصت های مغتنمه که زیاد بهش توجه نمیکنیم . برای من که یه مسیر 25 کیلومتری رو هر روز باید از خونه تا سرکار رانندگی کنم یه فرصت خوبیه که بجای از دست دادن زمان بتونم از فرصت استفاده کنم و با گوش دادن یه چیزی هم یاد بگیرم .برای اینکار دنبال یه اپ یا سایت پادکست گشتم . اپ زیادی برای اینکار وجود داره و من فعلا یکیش رو انتخاب کردم که بد نیست . 


ناملیک یکی از این اپ هاست که میتونید توش پادکست های خوبی پیدا کنید . اگه بتونید اپلیکیشن اندرویدش رو هم دانلود کنید که همیشه در دسترسه و میتونید همه جا ازش استفاده کنید . هر چند طراحی رابط کاربریش رو زیاد قبول ندارم و بعضی وقتها انیمیشن هاش خسته کننده میشه ولی دسته بندی مطالبش خوبه . یکی از امکانات خوبش هم ذخیره سازی آخرین پادکستیه که داشتید گوش میدادید . یعنی وقتی وسط پادکستی ، گوش دادن رو رها کنید ، دفعه بعد که به اپ برمیگردید میتونید از آخرین مطلبی که داشتید گوش میدادید و دقیقا از همون ثانیه ایی که توقف زدید دوباره ادامه بدید . در ضمن امکان دانلود پادکست برای حالت های آفلاین و انتخاب پادکست ها در لیست پخش برای گوش دادن در آینده هم میتونه خیلی کمک کنه . 

شما هم اگه پادکست دیگه میشناسید رو معرفی کنید تا استفاد کنیم